Rennen en net optijd voor de aansluitende vlucht

12 september 2018 - Richmond, Canada

Start the engine.....

Vandaag na een nachtje in Hoofddorp te hebben verbleven is het zover, de vliegreis kan beginnen. Schiphol is een wirwar van georganiseerde chaos. Het is een wonder als één van de beroepsgroepen op Schiphol  niet staakt. Al de hele week zijn er vertragingen rondom de vlucht Amsterdam - Frankfurt, zodat we moeten haasten om de aansluitende vlucht Vancouver te halen. Rennen!!!  de vertraging opgelopen op Schiphol geeft ons weinig tijd. Geen tijd dus voor een Frankfurter würstchen  ...dus op naar de douane poorten. De tijd van simpele ticket- en paspoortcontrole is voorbij. Eigenlijk zou een paspoort met vingerafdrukken, irisscan en DNA profiel alles kunnen ondervangen. Maar deze brave burgers doen mee aan alle veiligheidsmaatregelen wat thans helaas noodzakelijk is. Oké nu maar hopen dat de beenruimte bij Lufthansa voldoende is. Nu moeten we het mobieltje uitzetten. In Canada schakelen we over op een andere  simcard. Dat omschakelen duurt wel ff, maar hopen dat het werkt.

Geland in Vancouver en de border security voorbij. The free shuttle bus van het hotel is wachten en zoeken, dat besparen we ons, want voor nog geen € 12,50 brengt een goedlachse taxidriver uit Punjab ons naar the Sandman hotel. Morgen om 13:30 kunnen we de (RV) camper ophalen.

Het kan beginnen. Canada and the States, here we are!!! groetjes Marianne en Alex

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lammie:
    12 september 2018
    😁😁blij dat je veilig bent aangekomen.....heerlijk de vakantie kan echt beginnen😁😁 wacht met spanning naar het volgende verslag en....foto's😘
  2. ErikBea:
    12 september 2018
    Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen
    Heel veel plezier
    En misschien zien we elkaar nog

Groetjes Erik en Bea
  3. Yvon:
    12 september 2018
    Wat fijn dat de reis goed is verlopen. Nu maar verder afwachten op jullie verhalen. Heel veel plezier. Yvon.
  4. Mieke:
    12 september 2018
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Vandaag even Vancouver verkennen? Groetjes uit Spanje.
  5. Elke:
    12 september 2018
    Yesssss, the eagle has landed! Let the story begin. We wish you a
    Very Nice trip with a lot of adventure: iT just started 😁
  6. Susan van schaik:
    12 september 2018
    Het kan beginnen!!! Goede reis!
  7. Anne-Marie:
    12 september 2018
    Fijn dat jullie een goede reis gemaakt hebben.. en nu volop gaan genieten.
    Véél plezier samen 😎
  8. Antoinette:
    12 september 2018
    Fijn dat jullie goed over gekomen zijn
    Ik wens jullie een hele fijne reis
  9. Mirry:
    12 september 2018
    Gelukkig houden jullie van een stukje uitdaging fijne rustige reis verder.
  10. John mirry:
    12 september 2018
    Nu weten we nog niet of de beenruimte voldoende was. Prettige vakantie en pas op voor de beren (op de weg)
  11. Frank en Diana:
    Hallo Alex en Marianne,
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Het Grote Genieten gaat dan nu eindelijk beginnen! En wij gaan jullie uiteraard volgen in deze prachtige 2 landen. Geniet ervan..en Marianne: heel veel succes met foto's maken, kunnen wij er mooi van mee genieten. ;-)
  12. Yardena:
    12 september 2018
    Ik zie uit naar RV camper foto,s gaaf! Ga genieten van het mooie land.
    Ryu zegt: dierenspotten yeahhhh