Vancouver YVR.

2 oktober 2018 - Vancouver, Canada

Vandaag is de dag om afscheid te gaan nemen van Canada. De camper is ingeleverd en voor we het wisten was alles afgehandeld. De medewerkster van Cruise Canada zorgt voor een taxi.

Op naar YVR Vancouver airport met een aardige taxidriver. Alles verliep in sneltreinvaart. We zijn dus veel te vroeg op het vliegveld. Dat wordt mensen kijken, koffie drinken en rondneuzen.

Om 13:00 kunnen we inchecken en zullen we verlost worden van onze koffers
Aan het typen op mijn smartphone komt bijna een eind. Het viel niet mee om te typen op zo'n klein schermpje.
We hopen dat jullie ons goed hebben kunnen volgen. Om 16:20 zal zoals nu gepland is LF493 vertrekken met een aansluitende vlucht naar Amsterdam.

Straks gaan we opzoek naar de ticketmachine ook al we hebben deze digitaal....stel dat je mobiel niet werkt zoals het moet zijn.

Als we thuis zijn zal ik zoals beloofd het filmpje proberen te plaatsen van de beer die nog geen 10 meter van ons af stond bessen te eten. Hij liep gelijk met ons op. Dat was voor ons het hoogtepunt en uiteraard de mooie vergezichten.

Allemaal bedankt en groetjes Marianne en Alex

1. ErikBea:
    2 oktober 2018
    Het waren weer spannende verhalen
    Goede terug vlucht
    Groetjes Erik en Bea
  2. Eveline:
    Goede reis terug!
  3. Willem:
    2 oktober 2018
    Mooi te lezen dat jullie weer hebben genoten en leuk om het voor mij al bekende door jullie te ervaren. Goede vlucht. Wel thuis.
  4. Yvon:
    2 oktober 2018
    Goed reis terug naar huis.
  5. Mieke:
    3 oktober 2018
    Goede vlucht en bedankt dat ik mee mocht genieten.
  6. Anne-Marie:
    3 oktober 2018
    Bedankt, voor de leuke verhalen..met een glimlach heb ik ze zitten lezen.
    Goede vlucht terug
    Groetjes Anne-Marie
  7. Jolanda:
    3 oktober 2018
    Idd allemaal leuke verhalen voor jullie mooi om er terug te kijken ,goede veilige terug reis xx
  8. Mirry:
    Welkom thuis