Europese hitte.....

5 augustus 2018

Hoi volgers de hittegolf en aanhoudende droogte die we hebben in Europa ( duurt nu wel heel erg lang en) met temperaturen van 32 tot 36 graden is ons energie level laag. Wel kunnen we nog net energie opbrengen om eta en sim kaarten in orde te brengen. Eta  was zo gebeurt (als goed is moet dat goed gaan). Met de tablet op tafel en tioga site met invulvoorbeelden on the screen en de laptop er naast, om in te vullen is het goed te doen.
De simkaart..... dat is een oerwoud van aanbieders en de  verschillen kunnen in prijs en mogelijkheden erg verschillen. Het is goed uitpluizen geblazen. (Travsim, reisesim, internationalsim, usasim, en prepaidzero). We lezen af en toe andere blogs in de schaduw of binnen waar we de temperaturen nog redelijk koel hebben. Eind deze week zullen de temperaturen dalen en gaan we een map samenstellen met de vouchers en info.   Na zo(te)veel info te hebben gelezen krijgen we toch meer de insteek "maor kiek'n wat wurt" net als de andere reizen is het onverwachte element het leukste van een trip.
We krijgen zin om te vertrekken. Marianne doet nog even ijsblokjes in de cocktails on the Rockies. De ventilator verblijdt ons met een briesje,  maar hopen dat mijn haar daar niet in verstrikt raakt.

1. AJ Grootemarsink:
    5 augustus 2018
    Geloof graag dat jullie zin hebben
  2. Lammie:
    Nog 3 weken en dan....
  3. Lammie:
    19 augustus 2018
    Wat een mooie route zeg, zoveel mooie plaatsen💗
  4. Mirry:
    19 augustus 2018
    Ben er benieuwd naar jullie mooie en vooral spannende belevenissen.